IsaDora - Wonder Care


IsaDora Wonder Care Nail Spa Nail Repair

Produktens Beskrivning: IsaDora Wonder Care Nail Spa Nail Repair är ett fylligt utjämnande underlack som verkar stärkande. Förhindrar missfärgning och förlänger nagellackets hållbarhet. Det stärker och reparerar sköra, mjuka naglar som lätt bryts, skivas eller splittras. Ökar naglarnas flexibilitet. Hypoallergenisk formula. Fritt från toluen, formaldehyd, DBP och kamfer.

Min kommentar: Jag har dock inte märkt att mina naglar blivit hårdare men de har slutat skiva sig och så har de faktiskt inte gått sönder på länge, så man får ett ganska bra resultat för en billig peng! Det är ett väldigt bra budgetlack som fungerar men söker ni ett riktigt bra stärkande lack så rekommenderar jag Sally Hansen - Diamond Strength.

Pris: 75:-
Var: Åhlens, Kicks, H&M & de flesta affärer som säljer IsaDora.
Köpa Igen: Nja men kan rekommendera den
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»