Depend Myrraolja

Produktens Beskrivning: Depends Myrraolja ger en intensiv vård till naglar som är torra, flisar sig, lätt spricker eller är mjuka. Berikad med mandelolja och E-vitamin. Återuppbygger och ger näring till nageln. Verkar fuktgivande, stärkande och gör så att nageln växer snabbare. Instruktion: Massera in oljan i nagel och nagelbanden. Kan användas dagligen vid behov.

Min kommentar: Den fungerar bra och naglarna blir starkare men jag har inte märkt så stor skillnad på växten och jag tycker inte att den ger så bra fuktgivning heller. Men nagelbanden blir mjukare och ser bättre ut. Det bästa med oljan måste nog vara lukten, det luktar jätte gott :) En stark god doft av citron! Ett stort plus är att det är E-vitamin i den. Men jag tycker att den är för flottig så jag använder den bara om jag ska sitta still länge så som när jag ser film tex för man vill absolut inte ta på nånting!

Pris: 65:-
Var: Åhlens, Kicks, H&M & de flesta affärer som säljer Depend.
Köpa Igen: Ja, för den stärker faktisk naglarna, sakta men säkert!

Det är även bästa nageloljan som jag har provat än så länge!
Betyg: 3/5 ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


- bbella aka huuynh ::                       | http://bellahuuynh.blogg.se/ | 2012-01-04 | 15:16:29 |

hoppas din dag har varit bra fast stormen är här !

- bbella aka huuynh ::                       | http://bellahuuynh.blogg.se/ | 2012-01-04 | 15:47:00 |

sv:

Nja min dag har varit helt ok :/ lite jobbigt och dåligt väder !

Tove                       | | 2012-01-04 | 21:14:17 |

Hejsan



efter lite googlande så hittade jag denna blogg :) letar nagelutbildningar i Umeå och hittade då bio sculpures i Umeå och läser att du gått den.



Jobbar du med naglar nu och vad har du för reflektioner över utbildngen?



cherie's välgörenhetsblogg                       | http://www.cherie.se | 2012-01-05 | 11:48:57 |

nu du är mitt te tips uppe! :)

varsågod och njut!





»
»
»