Yves Rocher Sebo Specific - review


Produktens Beskrivning: En serie produkter mot ojämnheter som värkar under dagen och natten för att motarbeta vidgade porer och små ojämnheter. Huden blir jämn, slät och matt -rena drömmen, helt enkelt.

Min kommentar: Jag har aldrig varit med om bättre produkter då jag har en besvärlig blandhy och får väldigt många blemmor, rodnader och finnar som först är feta och inte vill försvinna och som senare blir super torra och spricker så att de aldrig läker. Men jag använder det här som min dagliga rengöring och kommer nog aldrig att byta då mina finnar försvann på 3 dagar och nu är min hud nästan helt perfekt och det är skönt att de inte kostar skjortan! Produkterna är dryga och i ovanligt stora förpackningar för att komma från YR så det är fantastiskt!

Den Löddrande rengörings crèmen som är på tub är mer som en skrubb så den använder jag max en gång i veckan då den annars gör min hud för torr och den mattande ansiktscremen är också super bra men jag föredrar den mot ojämneter så den kör jag på :) Rekommenderar verkligen denna serie till alla som har knepig hy! ^^,

Pris: fr. 44:- (priser ser ni nedan)
Var: Yves Rocher
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥

Ultra Matt Fuktgivande dagcrème MATT HUD HELA DAGEN
Ultra Matt Fuktgivande dagcrème
SEBO SPECIFIC
82,50kr
   
 
 
2 i 1 Ansiktsvatten MATT OCH RENGJORD HUD
2 i 1 Ansiktsvatten
SEBO SPECIFIC
44,50kr
   
 
 
Mild rengöring med peelingeffekt REN OCH FRISK HUD
Mild rengöring med peelingeffekt
SEBO SPECIFIC
49,50kr
   
 
 
Löddrande rengöringscrème REN HUD, RENGJORDA PORER
Löddrande rengöringscrème
SEBO SPECIFIC
54,50kr
   
 
 
Stop smart täckstift PRODUKTEN SOM ÄR EN MEDHJÄLPARE
Stop smart täckstift
SEBO SPECIFIC
49,50kr
   
 
 
Intensivverkande crème mot ojämnheter EN VACKER HUD
Intensivverkande crème mot ojämnheter
SEBO SPECIFIC
87,50kr
   
 
 
2 i 1 Rengöring + Ansiktsvatten mot ojämnheter 2 I 1 FÖR EN MILD RENGÖRING VARJE DAG
2 i 1 Rengöring + Ansiktsvatten mot ojämnheter
SEBO SPECIFIC
49,50kr
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)