Proactiv?


Är det någon av er läsare som har testat Proactivs produkter? Fungerar de?

Jag har ganska så jobbig blandhy som ofta får mindre men många finnar och röda partier men använder jag fel produkter blir jag väldigt torr men finnarna stannar kvar och blir torra sår istället och det kan vara lite variation med flera månaders mellanrum och jag har just nu några produkter som fungerar men inte till 100% så jag undrar om det är värt att testa dessa kanske när man får pengar då dom har bra garant så man verkligen får testa och se. Känner mig verkligen sugen men har inte råg just nu så jag får väll se om det blir att beställa och prova senare!

Men hur upplever ni resultatet, ni som har testat dessa produkter?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida                       | http://aidalovesmakeup.wordpress.com | 2012-02-17 | 12:51:45 |

Jag har testat och skulle inte rekommendera! Produkterna är oerhört starka, huden kändes väldigt irriterad och stram och det gjorde ont att ta på den.

Produkterna kändes väldigt "brännande" det stack till varje gång man applicerade, precis som det gör om man använder en stark toner med alkohol i.

Min hy är ganska känslig så om tu har "tuffare" hy än vad jag har så kanske detta skulle fungera men jag tror att det finns bättre produkter.





»
»
»