New NYX Lip Stuff

Idag fick jag en beställning från Cherry Culture! Det blev en del läppgrejer från NYX Cosmetics den här gången.
Men även 2 jumbo pencil, 2 slim eye pencil och den blåa fick jag med gratis ^^,

Super duper glad så nu blir det att testa :D Jag har såklart hört mkt bra om NYX smink men har bara ägt en jumbo penna som jag älskat att använda men som tagit slut och då tänkte jag prova mera från NYX och börjar med läpparna såklart :D

Det jag beställde var:
NYX Round Lip Stick - Electra & Narcissus
NYX Mega Shine Lip Gloss - Perfect Red & French Kiss
NYX Round Lip Gloss - Frosted Red & Ballerina Pink
NYX Soft Matte Lip Cream - Amsterdam & Tokyo

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk & black Bean
NYX Slim Eye Pencil - White & Black
NYX Eye/Eyebrow Pencil - Sky Glitter
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»