Hawaiian Tropic Lip Gloss Mango Papaya Spf 25 - review


Hawaiian Tropic
Lip Gloss Mango Papaya Spf 25

Produktens Beskrivning: Hawaiian Tropic läppglans är ett återfuktande och skyddande läppglans som glittrar i solen och ger läpparna ett förföriskt skimmer. Hawaiian Tropic läppglans är perfekt för dem som vill ha läckra sensuella läppar med en touch av färg och samtidigt vill skydda läpparna från solen.Det finns i 2 smaker "Island Berry" & "Mango Papaya"

- Lipgloss med SPF25.
- UVA och UVB skydd.
- Ger vacker glans och naturlig färg på läpparna.
- En oemotståndlig smak av frukter och bär.
- Vitamin A, C och E.
- Återfuktande
- Hypoallergenisk.
- Klibbar ej.

Min kommentar: Underbart härligt läppglans som luktar och smakar helt fantastiskt! Jag brukar inte köpa såna här transparenta läppglans men utseendet drog min blick till sig i rea högen för endast 15kr och jag ångrar mig inte då jag lätt skulle betala 35kr för det! Det klibbar inte och man känner att läpparna blir mjuka och behagliga och det håller i flera timmar. Det blir perfekt till sommaren då det har en sådan hög SPF skydd och man får hela 20ml. Hade dock gärna haft lite mer färg för att det skulle vara det ultimata valet!

Pris: 35:-
Var: Lindex, Shopping4net, Lyko.se
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥

Fler bilder på produkten hittar ni HÄR & hur det ser ut på HÄR
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)