Yves Rocher Cure Solutions - review

Cure Solutions Vitaliserande crème 24 H – mot trötthetstecken
Dämpar ålderstecknen. Vitaliserar huden. Slätar ut rynkor och linjer.
Produktens Beskrivning: Vitaliserande crème 24H - mot trötthetstecken är en kräm som har berikats av den röda vinrankans polyfenoler. På en månad suddas ålderstecknen ut, huden vitaliseras och rynkor och linjer slätas ut. Den har extrakt från röd vinranka, ekologisk trollhassel, extrakt från Indisk kastanj, druvkärneolja, kamomillextrakt, essentiell olja från pepparmynta. Dermatologiskt testad + att du kommer att älska denna rika crème med stimulerande doft smälter på huden som återupplivande sav. Effekten är smått spektakulär. Känslan också.

Min kommentar: Ja jag känner mig inte riktigt säker på hur jag ska bedöma den här. Men för min hud är den inte alls bra då den är alldeles för fet så jag får finnar snabbt och röda områden och den gör mig väldigt glansig. Men det är för att jag har en knepig blandhy så jag tror verkligen den här är perfekt för alla som är normal till torr hy. Min mamma tycker den är väldigt härlig i konsistensen och på huden. Cure Solutions har flera fina produkter så är ni intresserade hittar ni dom HÄR.

Pris: 209:-
Var: Yves Rocher
Köpa Igen: Nej
Betyg: 2/5 ♥
Här hittar ni fler bilder på den
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)