Blogkeen & Vacker

Blogkeen är i samarbete med Vackerstore och lottar ut 100 stycken paket innehållandes lyxig hårvård. Jag hoppas verkligen på att jag får chansen att få hem ett paket då jag har hört mycket bra om hårvårdssajten Vackerstore och det var spännande produkter i paketet, skulle vara super kul att testa och få recensera ^^,

"Vacker är ett helt nytt unikt koncept inom hår och skönhet. Hos oss hittar du alltid tusentals olika produkter inom professionell hårvård från alla de stora varumärkerna. Alltid till outletpriser" Låter det inte fantastiskt bra? ^^,

Varför inte ta chansen att få hem ett av de hundra paketen?

Blogkeen är ungefär som bloglovin men en nyare version - du följer dina favoritbloggar och prenumererar på inlägg. Du får jättegärna börja att följa mig Det gör du i så fall genom att klicka här.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»