ACO Nail Strengthener


Produktens Beskrivning: ACO SENSE & CARE nail strengthener som stärker sköra naglar och motverkar att naglarna skivar sig och lätt bryts av. Luktfri och svider inte vid kontakt med trasiga nagelband. Torkar snabbt och syns inte när den torkat. Nagellack kan användas ovanpå Sense & Care Nail strengthener.

Min kommentar:
Den här produkten fungerar rätt bra! Jag har nu använt denna i en månader (inte varje dag) och mina naglar har inte gått av som dom alltid brukar göra utan dom har blivit starkare :) Hur nöjd som helst och för priset är den verkligen värt pengarna då den är dryg och räcker länge men vänta dig inga undervärk direkt utan det kommer med tiden! Konsistensen är lite som vatten så man märker ingen större skildnad men mina naglar har blivit starkare men jag använder även andra produkter också för att motverka att dom går av då jag vill spara ut mina naglar igen! Men helt klart värt att testa för den lilla summan tycker jag.

Pris: 49:-
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


KARIN                       | http://raindance.blogg.se/ | 2012-02-26 | 16:05:21 |

Gillar också det. Naglarna blir verkligen starkare :)





»
»
»