ACO Cuticle cream

Produktens Beskrivning: ACO SENSE & CARE Cuticle cream. Krämen gör nagelbanden smidiga och mjuka och ger naglarna ett välskött och fräscht utseende. Den är skön att massera in och motverkar problem med torra nagelband, sprickor och småsår som kan vara grogrund för bakterietillväxt.

Min kommentar:
Jag använder den här tillsammans med ACO SENSE & CARE Hand Cream och mina nagelband är mjuka, följsamma och fina så jag är nöjd med den här produkten då jag brukar ha väldigt lätt för att få såriga och onda nagelband som jag biter av men inte längre! Förpackningen är väldigt smart designad så man direkt får den mängd man vill ha med hjälp av en lång smal spets som fördelar krämen perfekt!

Pris: 49:-
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-02-16 | 09:59:44 |

sv: Önskar dig en underbar dag =)

Förlåt, jag menar att måla & designa dem :)





»
»
»