Paket från Mitthusdjur.se

För ett tag sen fick vi hem ett paket från Mitthusdjur.se och såklart blev både jag och rocky lyckliga!
Vi har testat allt och det mesta var super bra tycker både rocky och jag!
♥ - Hundfilten fick jag endast packa upp och veckla ut för att kolla på innan Rocky låg på den så nu har vi den i bädden och ska köpa en till bilen också då den var i perfekt storlek, material och rätt pris! 5/5 ♥ får den!
 
♥ - En påse på 2 kg leversnittar är aldrig fel och passar perfekt som godis i min aktivitets boll jag lämnar hemma när jag och Erik jobbar. Dock får man passa mängden då vovvar lätt blir dålig i magen av för många! 4/5 ♥ får dom.

♥ - Fick även två hundskålar i plast som jag inte alls gillar då dom är i PLAST.. och dom är för små så det är inget för min hund som både dricker och äter mycket så dom ratade vi efter första användningen då han puttade runt dom i köket för att kunna äta upp allt. Dock blir dom kanske bra att lämna i stugan och när någon är hundvakt. 1/5 ♥ får dom.
 
♥ - Flamingo Chew'n Snack i tre olika varianter fick vi och dom var super trevliga, mjuka och fina godbitar som Rocky gladeligen tuggade i sig. Dom små fick även dom bli aktivitets bolls godis och sök då de luktade mycket men gott. 4/5 ♥ får alla tre.
 
- Två fina vantvärmare fick jag även med som är återanvändnings bara som kommer att användas flitigt i vinter kan jag lova! Har redan använt dom några gånger på långpromenaderna och dom fungerar kanon bra. Skulle vara bra om man inte behövde koka dom efter varje användning! 3/5 ♥ får dom.
 
♥ - Fick även medtvå ben också till min lycka! Dom går åt som smör här hemma och det stod inte riktigt vad det är för ben men dom håller länge och Rocky tuggar konstant känns det som så det är riktigt bra att hitta dom ben som faktiskt håller mer än 1-2 dagar. Luktar väll inte sådär ljuvligt men helt okej. 4/5 ♥ får dom.
 
 
Översiktligt så var alla produkter super trevliga och lätta att tycka om och håller bra kvalité! Vi kommer defenitivt att handla därifrån fler gånger då priserna är rimliga och mycket extra priser då allt hundgodis är i stan är ganska dyrt faktiskt och inte alls samma utbud. Riktigt roligt att dom hittade oss och ville att vi skulle testa produkterna och upptäcka deras nya sida! Gå in och kika du också mitthusdjur.se :)
Någon med husdjur som skulle vilja att jag har en tävling om ett presentkort hos mitthusdjur.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma                       | | 2012-12-07 | 20:42:59 |

Super härliga prylar. Jag är intresserad av en presentkorts tävling! Älskar din blogg!

Tess                       | http://tessweight.blogg.se/ | 2012-12-07 | 20:44:02 |

Filten såg jätte fin ut! Måste kolla in den då jag behöver en till bilen!! Har du några tips på bra vinter täcken för stor hund?!

Svar: Jag håller själv på att kolla efter ett bra vintertäcke till min vovve så skriver här om jag hittar nått bra ^^,
Therese

josefina                       | | 2012-12-07 | 23:24:29 |

Ja det skulle va skojigt att va med i en tävling för ett present kort :)

Camilla                       | | 2012-12-08 | 00:34:59 |

Ja, jag är intresserad av ett presentkort!

Mikael                       | http://forum.modekampanj.com | 2012-12-08 | 16:30:37 |

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael





»
»
»