My New Canon EOS 1100D

Jag har faktiskt köpt en ny kamera. okej det är ingen stor uppdaterng men jag fick den billigt! Min gamla pålitliga och fina Canon EOS 1000D gav upp i går då "rullgardinen" i kamera huset fastnade eller nått sånt! Så då bestämde jag mig för att jag lika väl kan uppgradera mig lite till Canon EOS 1100D så att jag kanske kan börja filma lite :)
 
Man kan ju inte gå kameralös så nu blir det till att lära känna sin nya vän medan den gamla får vänta på en möjlig rehabilitering om jag hittar rätt delar och rätt person som kan laga den för en mindre summa annars blir det att uppgradera sig med någon bättre kamera senare igen kanske. Men nu ska jag köra på den här EOS 1100D och se hur det känns! 1000D älskade jag verkligen att fota med så det här blir nog toppen men just nu känns allt bara så konsitgt då det ändå är en helt annan kamera och dom har ändrat ALLT! Känner mig ändå lite besviken just nu för att den tar inte alls lika bra närbilder och bilder överhuvudtaget som 1000D gjorde utan problem men det är säkert bara mitt eget fel.. Hoppas jag iaf!
Pic
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»