Alessandro Pro White Original Nail Polish - Review

Alessandro Pro White Original Nail Polish
Produktens Beskrivning: En mirakelprodukt som, tack vare ett speciellt pigment, neutraliserar missfärgningar på nagelytan som kan uppstå från bland annat färgade nagelack eller efter en brun-utan-sol-applicering. Detta ger dem ett “glossigt” resultat och lacket appliceras enkelt på en rengjord nagel.

Min kommentar: Det här är ett lack som ska motverka missfärgningar och verka lite bleknande. Jag tycker att det fungerar superbra, jag brukar inte få missfärgningar men de brukar vara lite gula mitt på ibland men det försvinner faktiskt helt med ett lager av detta. Ni har sett för och efterbilder HÄR så ni kan ju se med egna ögon hur bra det funkar. Jag tyker även att de har en blekande effekt då man får väldigt fina och rena naglar när man avlägsnar lacket. Synd att den är så svår att få tag på då det inte verkar som att det finns någon återförsäljare i Sverige än dock så kan man hitta den på ebay också!

Pris: 119:-
Volym: 10 ml
Var: Alessandro Shop
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»