Zumba Fitness

Ja idag har jag provat Zumba här i Lycksele med min mor för första gången och det var riktigt roligt men sårt att hänga med då mamma har hållit på ett tag och jag hoppar in i deras grupp utan att ens kollat på förr. Men det var riktigt härligt att skaka loss och jag kommer så fort jag flyttar att börja följa med mamma de 2 ggr i veckan då man lär sig rätt snabbt men fötterna var inte alltid med måste jag säga xD Ser otroligt kul ut när det är så många på samma gång men det är ju bara roligare :)

För er som inte provat - GÖR DET ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese <3                       | http://ttttheresegabrielsson.blogg.se/ | 2011-10-10 | 16:37:29 |

Jag har gått på zumba några veckor nu, och jag verkligen älskar det :D

i början är man lite stel men det släpper. det är riktigt kul, det har du rätt i.



Jag gå på "Ungdoms zumba" Samma sak fast bara från 13 till 16åringar :D

kram <3





»
»
»