YR Pure System II

Som jag skrivit förut så håller jag på att prova Yves Rochers anti finnar system = Pure System som jag skrev om för ett tag sen. Jag har nu testat produkterna i en vecka så jag tänkte att jag kan ju skriva lite om dom igen och vad jag tycker än så länge. Första tanken jag fick när jag kollade i paketet var att alla förpackningarna var så små! Jag hatar när det tar slut på en gång. Det är ju ändå en process som man gör morgon och kväll och då vill man inte beställa hem nytt efter 2 veckor men som vanligt är Yves Rocher dryga och man behöver så lite varje gång men de hade gärna fått vara större speciellt anstiktsvattnet och ansiktskrämen men som jag har funderat så borde det räcka med att beställa nytt varje eller varannan månad och det är väll helt okej ändå.

Under den här veckan har jag tvättat ansiktet morgon och kväll och första 4-5 dagarna blev finnarna värre så jag funderade på att sluta då de kanske inte passade min hud men jag vet ju att vissa produkter tar ut allt som ska bort innan de börjar värka så de här sista dagarna har det faktiskt blivit mindre så om en - två veckor kanske jag har fullt lovat resultat :) Låter iaf lovande i mina öron ^^, Men man är ju i en knepig ålder så man kan sällan vara helt fri från finnarna då det är både stress relaterat, matvanor och vad man pysslar med men bättre blir det skönt nog!

Nedanför är bilder på ansiktskrämen och den lilla mängd som man behöver för att smörja in hela ansiktet!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma H.                       | http://akrelina.blogg.se/ | 2011-10-18 | 15:48:19 |

Ungefär lika mycket som du då använder Mary Key :)

viktoria                       | http://mongobanan.blogg.se/ | 2011-12-10 | 23:59:58 |

kan du rekommendera den där serien? :) skulle gärna vilja veta om det är värt att beställa hem :)

johanna                       | http://jonssonjohannas.blogg.se/ | 2012-02-23 | 15:11:08 |

vad tycker du om serien?:D





»
»
»