Fotokungen.se

Nu har mina foton som jag har beställt från Fotokungen.se kommit! Jag gick in och läste recensioner på Prisjakt och Fotokungen var de som hade fått högst betyg, så jag valde dem. De är lite dyrare än de andra (ingen speciellt stor skillnad dock), men det var det absolut värt! Jag är jättenöjd! Fem foton blev det sammanlagt varav 1st 30x45cm och resten 20x30cm, alla med matt yta.
Ynka 95:- gick kalaset på!

PLUS:
+ Fina, skarpa bilder
+ Bra förpackat
+ Inga repor eller skador
+ Bilderna ser ut i princip som de gör på datorn
+ Inga nivå- eller färgändringar

MINUS:
- Leveransen, 2 arbetsdagar skulle det normalt ta
men jag fick mina efter en vecka. Inget som berört
mig men det var det enda minuset jag kunde komma
på!

4,5 av 5 får de av mig
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»