Breaking Dawn Del 1 - BIO

Ja nu blir det bio (sitter just nu i en skön bio stol med dricka och popcorn och väntar med spänning på att filmen ska börja) ^^, Som man har längtat efter denna film! Känns så tråkigt att det är ett helt år innan man får se slutet men det kommer att kännas tråkigt när den dagen väl kommer.. Inget mer Twilight?! Nej det tror jag inte på! Böckerna och filmerna kommer man alltid att ha kvar :) Eller vad säger ni andra?! ^^

UPDATE: Filmen var såklart helt fantastiskt underbar men jag hatar verkligen att det är ett helt år tills man får se slutet! Känns så taskigt att de redan har spelat in hela del 2 men ändå tar det 1 år innan de ska visa den?! De kunde ju ha räckt med 6månader så som tex Harry Potter :P Aja sånt är livet! Längtar så grymt till del 2!

Tips till er som ej sett filmen ännu: Sitt kvar i salongen tills eftertexten visas!

Märkte att det var många som lämnade bion precis när filmen tog slut och som då missade det som visades sedan när eftertexten hade dragit igång.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


therese                       | http://tinythess.blogg.se/ | 2011-11-16 | 20:09:31 |

sv: Åh, tack så jätte mycket! vad glad jag blir :)

Om du vill ha beställning snart, se till att göra innan fredag, det är sista beställningsdagen innan jag åker utomlands. Sen kan man beställa igen den 17e december.



Jag beställer från olika smyckessidor bara, pagoni, frost08 osv. Jag är självlärd, är inte så svårt. Men man måste ha tålamod bara :D Kram!





»
»
»