Billiga Nagel Produkter!

I detta inlägg droppar jag länkar till några nagel saker som ni har frågat efter var jag köpt = Ebay!
som jag har sagt tidigare köper jag det mesta av mina saker på ebay då man får mycket för pengarna.

Alla priser nedan är MED frakten till sverige

15 nail art penslar. 25 SEK i super kvalite - jag är jätte nöjd!
Fimo-sticks. 37 SEK för 100 pinnar, värt! Osorterat, men alla olika.
Rhinestone Wheel. 171 SEK (dekorations stenar & pärlor) 20st hjul med över 1000 i varje i olika varianter.
Nagelsnurror. 59 SEK för 15 vita nagelhjuls snurror för switches.
60st Nail Art-lack. 245 SEK för 60 lacker, dvs: 4,00 SEK/ st.

Har ej detta men kan tipsa er alla. För er som är sugen på stämpling/kloning är det här ett super bra set. Har provat och ska nog köpa till senare då det blev SÅ mkt lättare att få det snyggt!
Stämpling set du får med några lacker och brickor för endast 115kr med frakt till sverige!

Om du inte vill handla på eBay så finns alltid Tradera, där kommer det ibland upp några annonser om nagelhjul/ nagelsnurror, fimo-sticks och Nail Art-lack m.m. men för högre pris.

Välaboden
Är helt klart min Konad-butik på nätet. Jag köper alla mina Konad-saker där då de har stort utbud, snabb frakt och bra priser.

eBay
Självklart också en favorit. Allt är mycket billigare än i butik och du kan få tag i märken som
inte ens säljs i Sverige för en bra summa.

Tradera
Självklart dock inte lika bra som ebay. Allt är mycket billigare här också än i butik men inte lika billigt (; Bra sida med rätt bra utbud, finns många olika märken som man inte kan köpa i butiken.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2011-06-15 | 12:11:43 |

tack för tipset! Många billiga saker, ska nog köpa hem lite och lära mig trixa lite! ^^

Karin                       | http://www.bagerskan.se | 2011-06-15 | 12:12:38 |

tack så jätte mkt för fina tips

Hanna                       | http://hyypesheart.blogspot.com | 2011-06-15 | 12:13:11 |

vacker blogg du har!

Lina                       | http://llinaforslof.devote.se | 2011-06-15 | 12:13:51 |

bra tips! Gud vad billigt allt var :O

Sanne                       | | 2011-06-15 | 12:14:10 |

är edet säkert att handla där då?! :I





»
»
»