Rosenseriens Kroppsolja

Nu har jag testat från rosenserien.com igen, denna gång deras kroppsolja!

Den beskrivs såhär:

"En mycket lyxig ansikts- och kroppsolja med havtorn. Rik på naturliga vitaminer och omättade fettsyror. Havtorn innehåller både omega 3, 6, 7 och 9. Oljan absorberas lätt och lämnar huden sammetslen och väldoftande av rosor. Hjälper huden att bygga upp ett naturligt skydd. Passar alla hudtyper, speciellt den torra huden. Kan motverka celluliter"

Jag tyckte:
Man ska gärna använda den på något fuktad hud, så jag testade den när jag precis hade duschat. Huden blev silkeslen, verkligen! Och trots att jag är förkyld känner jag att den doftar rosor. Den innehåller bland annat rosenolja, havtornsolja, E-vitamin och morotsextrakt. Jag gillar att oljan är en i sprayflaska, appliceringen blir smidig. Man får bara vara noga med att inte stå mot en vit vägg och spraya, som jag gjorde. Oljan är nämligen gul, väggen såg inte helt trevlig ut efteråt :)

Och jag vill påminna er om att kolla in Rosenseriens Facebook-sida för att inte missa nyheter bland produkterna!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kristina                       | http://kbjorklund.blogg.se/ | 2011-07-22 | 13:35:57 |

Yey! Nu följer jag dig med :)

Du har många följare ser jag :P

Ja, absolut ska jag sätta in en sån, Hade en sån ikon men den verka har försvunnit då jag gjorde om min blogg (a)



Ha det bäst! <3



/K.





»
»
»