Läsar Fråga: Nagellack

Fråga: Vet du om nagellack håller längre i kylen?
Svar: Vad jag har förstått så spelar detta ingen större roll, huvudsaken är att man förvarar nagellacken i jämn temperatur och ej i solljus och att man drar åt korken extra noga. Dessutom skulle jag nog behöva ett extra kylskåp om jag ska få plats med alla lack och annat beautystuf som sägs ska ligga där så som krämer och liknande så nej, jag förvarar iaf mina saker i en hylla i vårat extra rum men ska köpa en Helmer från IKEA, Helmer är en hurts som är riktigt populär bland oss beautybloggare, just för nagellacksförvaring. Den har sex lådor och dessa lådor är det perfekt höjd på för att nagellacken ska kunna stå snyggt i lådorna. Kan med andra ord inte bli så mycket mer perfekt. Man ska bara tänka på att lacken inte ska stå i närheten av solenen (UV strålarna gör det hårt)

Det här är en Helmer hurt. Tar ingen plats men rymmer massor!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)