Mina Ansiktsmasker


Mina Alla Masker; (uppifrån och ner)
1: Olive Naturell fuktgivande mask: En stor favorti som funkar alla dagar när man vill känna sig lite extra mjuk. luktar super gott.
2: Yves Rochers 3 minuter citronmask: Man blir piggare, mjukare och hyn från lyster.
3: Yves Rochers 3 minuter fuktgivande mask: Fantastisk doft av druvsaft och man blir super mjuk!
4: Oriflames Milk & Honey mask: Inte en av mina favoriter då den doftar lite för starkt men funkar toppen när man ligger i badet och vill ha en lugn stämmning (lite aromaterapi).
5: Meoceane förnyande skönhetsmask: en mask som jag köpte på tradera som funkar bra men inte en favorit då man ska dra av den istället för att skölja av den (som jag föredrar).
6: Averas Herbals serie Honungsmask: Underbar och uppfriskande men även mjukgörande.
7: Averas Herbals serie Lavendelmask: Den är till för de med fet hund så jag använder den sällan men ibland behöver jag den för att torka ut och då funkar den kanon, lite leraktigt som luktar toppen :)
8: Yves Rocher mot older och torrhet: Har inte provat den här än, gåva från yves rocher!

Sista bilden är på alla engångs masker:
Jag köper alltid mina masker på dollarstore där dom går på 10kr st iställer för 15-20kr. Tips till alla som använder dom här maskerna är att klämma ut masken du ska använda i en liten burk som du har lock till för då håller den sig fräch och man kan använda samma mask 2-4 gånger utan problem :) Jag gör alltid så då det är så mycket i varje förpackning! Jag har ändå ett ganska tjockt lager i ansiktet.

De 2 sista påsarna som är svarta med brun ruta är från MUS.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»