Tiara & dr martens

TIARA & DR MARTENS - MEG CABOT

Jag verkligen älskade den här boken. Det roliga och härliga sättet Meg Cabot berättar på. Jag förstår verkligen varför hon blev stor när hon skrivit den här boken. den är verkligen underbar och man vill bara läsa mer och mer. Jag ska verkligen läs dom andra delarna men det blir nog tyvärr inte just nu men snart... jaja i alla fall har du inte läst boken LÄS DEN!!!! P.s filmerna är också bra ;)

http://1.bp.blogspot.com/_QBbh65SRmwU/TQTW1ygj0zI/AAAAAAAAAQ8/Vd_hfg-zTis/s1600/cabot-meg-tiara-och-dr-martens-en-prinsessas-dagbok.jpg

Handling: Mia är platt bröstad, 1.75 lång och så ska hennes mamma dejta läraren i det ända ämne hon har underkänt, matte. Som om inte det är nog så har hon fått veta att hon är prinsessa över det lilla lande Genovia... Kan det bli värre?

 

Jag kände att det där var allt som behövdes berättas om boken ändå om det var väldigt kort.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»