Nagellacksremover

Jag måste helt enkelt bara tipsa om en superbra nagellacksremover!

Depends nagellackremover är en ny typ av remover, i alla fall för mig. Man doppar nageln i burken med nagellackremover, det bästa av allt förutom snabbheten är att den är fri ifrån aceton, olja, färg och parfym. OBS! Bara för naturliga naglar, inte för lösnaglar. Just det tidningen Damernas gav den här nagellacksremovern toppbetyg – Bäst i test Kan bara säga att jag håller med. Du kan köpa den på Åhléns för 59 kr.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna                       | | 2010-09-01 | 21:37:16 |

Anna                       | | 2010-09-01 | 21:37:33 |

Japp det är den enda som jag vill anävnda <3 grymt bra!

Linn J                       | | 2010-09-01 | 23:48:06 |

jag älskar den här <3 Skit bra!





»
»
»