Sorgligt :'/

Nja inte riktigt kanske men det sliter i bröstet igen. När man äntligen har fått en andra chans att få ha sin älskling så slits han ifrån en. Känns jätte hemskt som om allt återupprepas men det kanske inte är meningen att jag och speedy ska ha en framtid tillsammans :'( Men han kommer säkert att ha det bra där han är nu men jag kommer att sakna honom minst lika mkt för det :/ Annica och Mailin som äger honom hade ju lovat honom till mig då jag skulle få ta honom på halvfoder till efter jul och sen ta honom på helfoder eller evt köp. Men då ringde en tjej och var jätte intresserad och var och provred honom och såklart föll hon också för honom och då bestämde sig Annica för att hon skulle få ha speedy på foder och möjligtvis köpa honom om några veckor då de kände att de fick en bra köpare och som skulle ta honom direkt då en häst inte är gratis direkt! Dessverre kunde jag inte ta homom själv då vi nyss har flyttat m.m. så har jag inte råd med en häst just nu fören efter jul då vi fått igång allt! Så nu står Speedy i Gräsmyr! Det är sorgligt med sant! Lycka till med honom ♥♥♥


Kommer att sakna dig så mkt <3
Förhoppningsvis ses vi igen, kanske får en tredje chans ;) kommer inte att sluta hoppas ♥


Min Sötnos!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


C A Y D E N S ~                       | http://caydens.blogg.se/ | 2010-10-30 | 23:32:57 |

Happy Halloween! x_x

○ Teresia ○                       | | 2010-10-31 | 10:37:57 |

○ Teresia ○                       | | 2010-10-31 | 10:38:39 |

Jag tycker så synd om dig <3 han är ju så vacker <3

○ Teresia ○                       | | 2010-10-31 | 10:38:57 |





»
»
»