Foto bomb laddning ♣

Jag har haft väldigt fullt upp den senaste veckan så det har inte blivit så väldigt mycket bloggande. Jag har även varit på en John Moore show i lördags och det var helt otroligt att se vad han kan göra med hästar, dock inga bilder blev tagna! Men ikväll ska jag sitta och föra över bal bilderna, HR grill bilderna och KU bilderna så framöver kommer det bli väldigt långa bild bomb inlägg så att ni vet ;) Snart är det studenten och då kommer det bli massa mer bilder ;) Roligt är det iaf! Fler blommor, droppar och blad har blivit fotade + att kameran kommer följa med hela sommaren hoppas jag! ^^, Kom och besök ikväll/imorgon för att se nya bilder!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tina                       | http://tinatin.blogg.se/ | 2010-06-08 | 11:35:24 |

En vacker blogg har du <3

Emma                       | | 2010-06-08 | 11:35:29 |

Emma                       | | 2010-06-08 | 11:35:38 |

Verkligen fin bild <3

Cajsa                       | http://hallgreen.blogg.se/ | 2010-06-08 | 16:02:53 |

Hej!

Vilken klänning tycker du jag ska ha på mig på skolavslutningen. 1 eller 2



Snart kommer min bild som jag ska tävla med i din foto- tävling. :)





»
»
»