Rise in a price

Nu har min aktivitets period sjunkit lite känner jag tyvärr XD Hade ju som mål att komma med på aktivaste listan men jag vet inte hur dom räknar för att man ska komma med på den, aja en annan gång kanske xD Men det skulle vara kul att få lite fler läsare, kommentarer och respons på det man gör ^^ Aja jag är iaf nöjd ialla fall :) Snart kommer en ny snygg bloggdesign, måste bara orka göra klart den xD

Det var fruktansvärt jobbigt att gå till skolan i dag och att gå hem var ännu värre XD Tur att sminket satt kvar påväg till skolan men när jag kom hem hade jag typ allt utsmetat i ansiktet, såg läskigt ut men aja vad gör man när det typ stormar ute med piskande snöfall som smällter så fort det kommer nära en.. Hoppas att det inte snöar så jätte mkt på fredag då jag vill vara snygg på kursen

Har föresten glömt att tala om att jag ska fara på en kurs i umeå nu på fredag ^^ Blir en kurs om örter ocgh örtlära, tror det blir intressant då allt i avera smink och kosmetika saker är gjorda på örter av alla dess slag! Kommer nog att vara väldigt roligt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


kentan                       | http://stjarnhimmelen.blogg.se/ | 2010-01-27 | 21:13:40 |

tack så jättemycket, haha ^^

fin blogg! :]

amanda                       | http://amandastyle.blogg.se/ | 2010-01-27 | 21:26:20 |

svar: tack så hemskt!

Elise <3                       | http://elisesandblom.blogg.see | 2010-01-28 | 14:32:16 |

Förlåt om jag inte har svarat på din kommentar på ett tag men jag har inte varit inne på min blogg på jätte länge och vet inte vad jag ska skriva, Men jag kommer att börjar så snart så och det lovar jag. :D





»
»
»