Plan for the Future


Vad har ni för nyårslöften för i år då? Höll ni förra årets löfteVad har ni för planer för det här årer? Nått ni ångrar eller missade förra året? ^^, Det springer runt massor av tankar och funderingar i mej nu! Jag sitter och tänker tillbaka på året som just har slutat, vad jag har gjort, missat och ångrat. Lyckliga minnen och de lite mindre lyckliga. Blandat med det så kommer framtidens tankar xD Vad ska jag göra i år? Nått jag längtar efter och nått jag frukar! Ja det finns massor i mitt huvud just nu :) Jag tar studenten till sommar och sen då?! Jag har iaf skickat mejl till min syo idag om att boka tid så att hon kan hjälpa mej att ta fram information om olika florist skolor, helt i GBG och priser m.m. Närvös om hur det ska bli, känns väldigt spännande såklart men det kommer att kännas fruktansvärt att flytta ända dit bort och innan allt har ordnat upp sid?! Det känns lite som en mardröm speciellt när det tar så läng tid att få reda på om man kommer in och får börja, man måste ju fixa lägenhet/boende innan man vet så det känns DRYGT kan jag säga! Tur att Eriks kusiner bor i GBG (lite utanför) ifall det går åt skogen i början XD Hmm aja nu ska jag gära nått annat innan jag blir ännu mer nervös! Äta middag blir bra tidsfördriv ett tag tills jag hittat på nått bättre ;) Kanske se en film? ^^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika                       | http://icanpikan.blogg.se/ | 2010-01-01 | 18:26:44 |

sv: Eller hur :D Hitta den på google ^^

Gott nyt år på dig också :)

Rebban                       | http://rebbsann.blogg.se/ | 2010-01-01 | 18:34:28 |

jo hehe . fin blogg du ha kram

therese - P A S H I O N                       | http://jagelskarfotboll.blogg.se/ | 2010-01-01 | 19:17:51 |

sv; tack så mycket! =) detsamma!

Mimmi                       | http://www.stallet.se | 2010-01-02 | 16:45:26 |

Gott nytt år !:))

Ja tycker inte att du behöver vara nervös !

Det borde vara spännade !

Vilken fin blogg du hade ! <3

Moa                       | | 2010-01-08 | 10:37:15 |

ja själv så hade man ju sluta äta godis(få se om det hållar) men ska ju självklart få penhar för det ☻ happyhappy

jaja gott nytt ☺





»
»
»