Mina små Tankar


Jag och Älsklingen har nyss suttit och pratat lite ang lägenhet och vi är inte riktigt säker på om vi ska flytta och skaffa eget just nu. Båda vill såklart flytta ihop och skaffa eget men båda känner också att det skulle vara väldigt smart att spara ihop pengar till den "större" flytten ;) Vi får se hur det blir senare, vi har sagt att OM den här 1½ som vi var och kollade på blir ledig snart så flyttar vi in i den för den fastnade båda för men annars bor vi nog hemma till sommare då det blir GbG (troligast) Jag har fått en tid hos syon på onsdag den 20/1 så då ska vi prata lite mer och kolla upp var florist utbildningarna finns i göteborg och runt om där :) Men Eriks kusin trodde att det till och med fanns en florist utbildning i Chinna(hur det nu stavas?!) Det skulle verkligen va toppen och helt perfekt om vi fick det så bra :) Chinna ligger ju ända ca 5! mil från gbg så det skulle va bra att slippa pendla ;) Men det känns som om det kommer att lösa sig bra och jag längtar så mkt för att få flytta från lse :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tiia                       | http://tiiabersan.blogg.se/ | 2010-01-11 | 21:10:48 |

Ah negerbollarna va underbara ätit upp allihop, så hemsk är jag haha :)



Måste säga att ja och min kille flyttade i juni förra året va ochså jätte osäker över hurvida det var en bra ide eller inte.



Mitt råd till dej är att först och främst de över er ekonomi så ni vet att det kommer fungera med hyra bredband mat ect.

När ni väl har den praktiska biten klar så är de bara gå på känsla och köra när det känns rätt :)



Good luck.

Tiia                       | http://tiiabersan.blogg.se/ | 2010-01-11 | 22:36:11 |

Ah nästan lite för många , men har blivit så köper skor när jag känner lite lagom "rik" haha slutar alltid att jag sitter där jätte fattig men över lycklig. ;)



No problems, råd är gratis att ge så varför inte dela med sej :)

Anna                       | http://annaahellgren.blogg.se/ | 2010-01-11 | 23:55:25 |

sv: haha ja jag med :) har en svart också, men funderar på att köpa en orange också :D

Ellie                       | http://bullkalas.blogg.se/ | 2010-01-12 | 11:56:27 |

Det kommer nog att bli bra än hur ni löser det :) <3





»
»
»