Egen Hårinpackning ♥


Då jag använder mig mycket utav stylingredkap som plattång och hårfön så slits mina toppar ut ganska snabbt. Hur noga jag än är med värmeskyddande produkter så tar topparna stryk ändå och det är viktigt att regelbundet göra hårinpackningar för att dom ska hållas på topp. Försöker man spara ut håret är det extra viktigt då det faktist ser riktigt illa ut med slitna toppar som man vägrar klippa av för längdens skull

Här får ni ett tips på en hemmagjord hårinpackning för topparna som jag gillar.

                ♥ ½ tsk olivolja
                ♥ 1 avokado
                ♥ ½ banan
                ♥ 1 ägg
                ♥ ½ dl citronjuice


Blanda ihop röran noggrant. Fördela sedan inpackningen jämnt över topparna. Om du vill och om det räcker så kan du massera in inpackningen i resten av håret också. Låt verka i 5 minuter, gärna med en fuktig varm handduk virad runt håret. Tvätta sedan ut med shampoo.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


A N N i C A * W E N N B E R G                       | http://s94356.blogg.se/ | 2010-01-07 | 13:55:11 |

Ja det tycker jag :D

jag lägger till dig nu så får du säga till när du lagt till mig :D

Movie Sign                       | http://moviesign.blogg.se/ | 2010-01-07 | 13:57:41 |

Ja, jag har läst böckerna. De var helt okej, inte det bästa man läst men väldigt underhållande och vackra.

Jag recenserar filmen som ett eget medium och ser man filmen ur ett neutralt synläge så är den inte bra. Hade jag recenserat boken och filmen samtidigt så hade betyget blivit lite högre, men det vore aningen naivt.



Jag tycker böckerna är bra - men de nuvarande filmerna är inte bra. Alla har trots allt egna åsikter, eller hur?

neah                       | http://linnealjungberg.blogg.se/ | 2010-01-07 | 14:03:11 |

Sv. Jo tack det är bara bra (: fryser lite bara :o

usch fu för vintern :(

hur e det själv?

Annica                       | | 2010-10-16 | 21:18:26 |

verkligen ett toppen tips <3 Älskar egna recept! Då vet man iaf vad man får i håret och att det hjälper!! ^^

Annica                       | | 2010-10-16 | 21:18:33 |

verkligen ett toppen tips <3 Älskar egna recept! Då vet man iaf vad man får i håret och att det hjälper!! ^^

Annica                       | | 2010-10-16 | 21:18:38 |





»
»
»