Straw


Jag älskar hur den här bilden blev! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josse                       | http://www.jossejosephine.blogspot.com | 2009-10-05 | 19:28:13 |

Jätte jätte jätte fin blogg helt under bar<3 Den är rosa, Och så har du min fawo låt Bellas-lullaby, Värsta drömm bloggen<3333 Ska försöka läsa och komentera den så många dagar jag kan i veckan, kramiz//Josse

Nea                       | http://flyinglady.blogg.se/ | 2009-10-06 | 07:48:44 |

Hej!

Jo Timmy är en söting, världens bästa hund. Det går bra med Indy, sedan vi flyttade till travet har han blivit som en annan häst...han är avstressad och det beror nog på att han fått en kompis samt att miljön där passar honom bättre. Macke har ju skaffat en häst som heter Nyfiken Blågul så Indy har nu en hagkompis och en stor och fin hage så han är jätteglad. Nyfiken är en godhjärtad häst som man bara älskar, genomsnäll....han ska tydligen varit ganska duktig på travet men ville nu inte mer och personligen kan jag inte tänka mig honom på en travbana...han är mer tjuren ferdinand under en korkek. Hade tänkt rida honom på hubertusen men stod över, ville att han skulle få landa mer hemma hos oss efter sin resa hit :-) Hoppas aööt är bra med dig, fina bilder!

Hanna                       | http://hannnaaaa.blogg.se/ | 2009-10-06 | 14:32:13 |

underbar bild <3 Lite vintrig men ändå inte ;) Fin ♥

elin                       | | 2009-10-25 | 11:27:39 |

Ska du bli fottograf ellr nått?? O.o Du äger fett på att fotografera! Och jag gillar också hur den här bilden blev! :D





»
»
»