Autumnal


Ja nu är det äntligen höstlov. Jag vet inte rikigt vad jag ska göra under denna sköna vecka men jag har massor med dumma läxor jag måste göra. Jag ska iaf ligga och ta det lugnt imorgon när Erik far och jobbar! ^^ Jag ska se på Twilight (igen, för typ 50e gången) XD sen ska jag ligga och läsa min bok så jag blir klar med den nån gång. Jag har tyvärr väldigt lite tid nu för tiden att läsa böcker! Det är en sak jag inte tycker om att erkänna för jag älskar att läsa och har en hel lista med böcker som jag verkligen vill läsa NU! jag skulle gärna vilja läsa ut en bok per dag men det går ju såklert inte XD Det är ju så mycket som man vill hinna med! Min åremössa har jag långt kvar på så den ska jag också jobba med i helgen/veckan + att jag ska försöka komma ut till stallet och rida minst 2 ggr! Sen får vi se vad jag hinner med mer :) Läxor och slappa med boken i första hand är planerat!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna                       | http://hannnaaaa.blogg.se/ | 2009-10-24 | 16:50:53 |

Låter skönt att bara slappa :) Det ska iaf jag göra under lovet <3

Jessica/mona                       | http://dolfin.blogg.se/ | 2009-10-25 | 20:16:32 |

Låter skönt <3





»
»
»