the only thing that bothers me


Ja nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. Egentligen ska jag väll sitta och plugga på sånna här lite längre raster man jag orkar inte! Är så nervös för nationella proven som jag ska ha fixat till näst, nästa måndag!! Känns så jävla hopplöst för HON säger att jag måste göra bra ifrån mej på nationella för att få G i svenska.. Men blir ju inte mindre nervös precis.. Aja man får göra sitt bästa, så enkelt är det. Nu ska jag gå ner till köket och ha te provning med Åsa. Det kan bli spännande för hon kommer nog bli väldigt sur/arg för vi är bara 3 i min klass här idag! XD Puss på er!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-11-04 | 18:01:07 |

HAHA man blir typ rädd för den :D men det var grymt kul att göra den :D





»
»
»