Avera & Dr.Melumad


Ja, igår var jag ju på en sminkkurs! Det var verkligen underbart kul och jag lärde mej massor av bra knep och sånna saker! Fick reda på lite mer om mina produkter och till vad dom passar bäst och sånna saker! Nu ska jag bara ragga ihop lite folk till nästa onsdag den 25 november då jag ska ha mitt första party! Då har jag bara tänk ha ett allmänt party, bara en visning och provning av alla mina produkter så att folk kan testa själva och sen så dom som är intresserade av att boka in ett valfritt eget party. Jag erbjuder ju inte bara smink partyn utan även ansktsbahandling med masker och allt som hör till, Fotbad/behandling, Handmassage m.m. Nu på torsdag ska jag och Susanne (min handledare) fara och ha babyplask :) Det kan bli väldigt spännande, för varken hon eller jag har ju haft nått sånt party så det blir nog kul! Då får mammorna bada sina barn och lära sig om alla våra barn & baby produkter som är väldigt skonsamma och bra för deras baby & barnhud!

Dr.Melumad är ju han som gör alla Averas produkter i sitt eget labratorium! Han lever för att skapa skonsamma, återbyggande produkter för män och kvinnor ur alla dess slag. Hans produkter hjälper mot allt från vanliga rynkor, torr hud, acne, eksem, brännskador, ärrbildning och amputerings sår m.m!!
Läs gärna mer om detta HÄR

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ellie                       | http://bullkalas.blogg.se/ | 2009-11-16 | 12:00:52 |

Gud så bra det låter! ^^,

Jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-11-16 | 15:39:00 |

Vad skoj :D





»
»
»