Expert på att rodna

  • EXPERT PÅ ATT RODNA - KATARINA VON BREDOW

    Idag läste jag ut ännu en bok från min favorit författare - Katarina von Bredow hon skriver om kärlek som ingen annan. Denna gång läste jag boken Expert på att rodna! Den är också helt underbar men inte hennes bästa bok men ändå läsvärd ^^, Man fastnar och går rakt in i handlingen i böckerna. ALLA  Katarina von Bredow´s böcker är helt underbara! ÄLSKAR <3 Hon har gjort många bra böcker om kärlek och konstiga förhållande. 

    HANDLING
    När hennes mamma flyttar ihop med sin nya kärlek måste Natalie följa med ut på landet till en ny skola, med nya gäng som inte alls är som hennes gamla. På köpet får hon också en ny bror, Jerker, spännande, snygg, "en sextontaggare", säger tjejerna i klassen. Natalie dras in i hans trollkrets och märker hur känslorna sjuder och gnistrar i henne. Är hon kär? Är det så här det ska vara? Livet på landet med en ny familj är inte så enkelt alltid, fastän hon får en nästan alldeles egen häst; att komma ny till en klass med färdiga hierarkier och okända regler sätter Natalie på hårda prov. Det är en stark och levande roman om pirrig förälskelse, fylld av omtumlande händelser och intressanta personer. 
  • LÄS DEN!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nili från s.s.                       | http://mittimellanbarn.blogg.se/ | 2008-12-15 | 16:41:24 |

WHAT??? Är du åxå en K.V.B Lover? Jag har slukat alla hennes böcker jag kommit åt! Dom är så grymma! Känenr förresten igen mej i mycket annat du skriver om. Tjenixen tvilling:)

Emma                       | http://eagleton.blogg.se/ | 2008-12-16 | 15:01:29 |

Boken verkar riktigt bra. Ska nog ta och läsa den och dem andra ifrån den författaren (:

Nathalie                       | http://www.nathaliemattsson.se | 2008-12-31 | 14:31:10 |

Älskar också alla henens böcker, framför allt denna :)

Sandra                       | | 2009-02-10 | 19:41:58 |

Har oxå läst den o den ä superbra X) Samma sak m Som jag vill vara & Hur kär får man bli :)

Johanna                       | http://nogg.se/jojok | 2010-01-14 | 19:21:27 |

JAg älskar också alla hennes böcker. Har läst de flesta jag har hittat





»
»
»