New In: Make up store Leopard Midnight Hour Palette Limited Edition

Jag är helt i extas just nu, den är helt awsome och den är så snygg och smidig! Jag använde den i gårdagens sminkning och det är verkligen super fina skuggor, precis som dom brukar vara. Make up stor har några av mina favorit skuggor och dom har nu gjort några paletter med 12 skuggor i varje i olika samlings paletter. Midnight Hour är i deras Safari kollektion som är en Limited Edition palette med de 12 bästsäljande microshadowsen och den innehåller både matta och skimmriga skuggor för perfekt matchning.
 
Den innehåller: Satin, Muffin, masai, Dry lake, Cookie, Cupol, Scales, Velvet, Volga, Multi, Savannah och Pollution. Swatcher och recension kommer.
 
Rek. pris 895:-/24g
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josephine                       | http://www.josephinessmink.se | 2016-08-09 | 16:17:33 |

Ohhhh köpte just denna pga färgen Multi. Så himla magisk<3

Svar: Ja jag älskar den här paletten, så snygg! MUS skuggor är riktigt bra och jag har många favoriter men dom är sjukt jobbiga att förvara XD Paletter är att föredra! Multi är så snygg och användbar!
Therese Bertheim





»
»
»