Schwarzkopf Styliste Ultime Sea Salt Texturing Powder - Review

Schwarzkopf Styliste Ultime Sea Salt Beach Look Texturing Powder

Produktens Beskrivning: Detta texturpulver ger dig snabbt en snyggt rufsig frisyr som om du kommer direkt från en tropisk badstrand.  Det ger en matt finish som håller hela dagen.

Användning:Skaka en liten mängd texturpulver i handflatorna och massera sedan in i  hårrötterna i torrt hår. För maximal volym och textur.

 
Min kommentar: Den här kom i en box för ett bra tag sen till alla glossybox* prenumeranter. Men jag klarar absolut inte av dofte. Den luktar avskyvärt som gammal mans svett, iaf i mina näsborrar. Jag kan verkligen inte använda den utan att reagera på doften och det är en väldigt medelmåttig produkt som inte känns speciellt behövlig. Det finns så många textur powder som är riktigt riktigt bra. Nej tack till den här!
 
Pris: 79:-
Volym: 10g
Var: Eleven.se, Åhlens
Köpa Igen: Nej!
Betyg: 1/5 ♥
 
*Glossybox skickas ut en gång i månaden med 5 produkter för 139 sek. Läs mer via länken.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»