Vichy Aqualia Thermal UV Creme - Review

 Vichy Aqualia Thermal UV Creme

Produktens Beskrivning: Vichy Aqualia Thermal UV är en stärkande och skyddande fuktkräm med SPF 15. Ger fukt i upp till 24 timmar och skyddar huden mot UVB- och UVA-strålar. Praktisk flaska med pump. Passar för normal/kombinerad hud och känslig hud.

 

Min kommentar: Ett lätt och mild fuktkräm som skyddar huden mot UVB- och UVA- strålar. Den återfuktar huden bra och jag använde den varje dag i Turkiet och upplevde den svalkande och hjälpa min nordiska hud från uttorkning utan att bli för tung och täppa till porerna. Förpackningen är i en smart och snygg pumpförpackning. Jag använder den som ansiktskräm men jag blandade dock ut den efter nån dag med en riktig SPF då jag som sagt var i Turkiets varma land. Här i Sverige använder jag den som den är när jag behöver lite extra fukt och vill ha SPF skydd. En riktigt härlig produkt som jag varmt rekommenderar. Dock tror jag att dom håller på att avveckla produkten från deras sortiment! Tror det går att få tag på de flesta apotek än så länge så passa på!

Pris: 199:-
Volym: 50ml
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»