Clinique Chubby Stick Intense - Review

Clinique Chubby Stick Intense
Jag har nyanserna: 02 Chunlet Chili, 06 Roomiest Rose, 01 Curviest Caramel
Produktens Beskrivning: Fuktgivande läppvård som ger intensiv färg. Mjukgör och behandlar spruckna, nariga läppar och ger fukt både omgående och på sikt. Förbättrar fina, torra läpplinjer.

Min kommentar: De här är verkligen underbara. Nyanserna är fina och dom är lätta att bygga upp färgen på läpparna beroende på vilket resultat man vill ha. Dom återfuktar läpparna bra och gör dom jämnare och mjukare. Jag är dock lite besviken på hållbarheten på läpparna, de håller nån timme om man inte äter/dricker men hade väntat mig mer.

Pris: 215:-
Var: Clinique, Kicks, Åhlens
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»