Depend 2066 Silver Mist - Swatches and Review

Med ett lager överlack ↓
Namn: 2066 Silver Mist, Depend
Kollektion: Rough Sparkle
Typ av lack: Liquid Sand
Lager som krävs för full täckning: 1-2 lager
Volym: 5ml
Pris: 25 kr

Näst ut från depends nya liquid sand kollektion Rough Sparkle blev det silvriga Silver Mist. Jag blev riktigt förvånad även på det här lacket när jag började lacka hur enkelt och bra det blev direkt även med detta, silvriga nyansser brukar vara lite mer skira i basen. Täckningen är kanon och på bilderna har jag två lager. Torktiden är riktigt bra och det blir ganska matt med gnistrande inslag och det här har en riktigt fin folie effekt. Riktigt klädsamt och jag älskar strukturen både med och utan överlack.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro                       | http://carroscaroline.blogg.se | 2013-06-10 | 13:03:34 |

Hej igen! Åh jag är ju så seg! Men du jag skulle hemskt gärna vilja köpa din trädlösa fjärrutlösare till din canon d1000! Maila över kontouppgifter så för jag över pengarna direkt! :) Den fungerar felfritt väl?

Matilda                       | http://matildasari.blogg.se/ | 2013-06-12 | 16:53:57 |

Åh så fint, det täcket väldigt bra på två lager:)

Svar: Ja verkligen :)
Therese Bertheim





»
»
»