Depend 2065 Forget-Me-Not (Blå Måndag) - Swatches and Review

Med ett lager överlack ↓
Namn: 2065 Forget-Me-Not, Depend
Kollektion: Rough Sparkle
Typ av lack: Liquid Sand
Lager som krävs för full täckning: 1-2 lager
Volym: 5ml
Pris: 25 kr

Det var ett tag sen jag var med nu men idag är det Lindas blå måndag och då kan jag passa på att visa näst lack från depends nya liquid sand kollektion Rough Sparkle blev det ljus blå 2065 Forget-Me-Not från Depend. Jag blev riktigt förvånad även på det här lacket när jag började lacka hur enkelt och bra det blev direkt även med detta. Täckningen är kanon och på bilderna har jag två normala lager. Torktiden är riktigt bra och det blir ganska matt med gnistrande inslag. Riktigt klädsamt och jag älskar strukturen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Matilda                       | http://tildays.blogg.se | 2013-06-03 | 13:10:09 |

Hej!:)

Jag har tidigare bloggat under ett annat domän och nu startat upp en ny blogg igen med ny inspiration och foton, kika gärna in hos mig och följ gärna min nya bloglovin för mer uppdateringar, kan även göra byten. Hoppas du får en bra dag! Kram

Malin                       | http://www.ponnyfotograf.blogg.se | 2013-06-05 | 20:06:14 |

Var har du köpt Depend Liquid sand lacken? De finns ingenstans ;)

Svar: Dom är inte släppta än. Jag fick hem mina som pressutskick så dom kommer snart ut i butikerna! :D
Therese Bertheim





»
»
»