Depend 2063 Jade (Grön Onsdag) - Swatches and Review


Med ett lager överlack ↓
Namn: 2063 Jade, Depend
Kollektion: Rough Sparkle
Typ av lack: Liquid Sand
Lager som krävs för full täckning: 1-2 lager
Volym: 5ml
Pris: 25 kr

Det var ett tag sen jag var med nu men idag är det Karins gröna onsdag och då kan jag passa på att visa näst lack från depends nya liquid sand kollektion Rough Sparkle blev det blå/gröna Jade. Jag blev riktigt förvånad även på det här lacket när jag började lacka hur enkelt och bra det blev direkt även med detta. Täckningen är kanon och på bilderna har jag ett tjockare lager och det täcker på en gång. Torktiden är riktigt bra och det blir ganska matt med gnistrande inslag. Riktigt klädsamt och jag älskar strukturen men även super snyggt med överlack. Det blev en något mörkare nyans när jag applicerade överlacket.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Karin // Vacker och Underbar                       | http://vackerunderbar.se | 2013-06-05 | 22:03:03 |

Tjusigt!





»
»
»