Orly Mash Up. Choreographed Chaos, Pretty-Ugly, Sparkling Garbage - Flaskbilder

Under min semester (som ni har märkt av att jag inte bloggat särskilt mycket under.. Det ber jag verkligen om ursäkt över! Kommer bli bättre nu när jag är tillbaka i min vardag) har det kommit många paket med produkter och pressutskick som jag inte har hunnit gå igenom allt än men det kommer att visas ordentligt här på bloggen eftersom jag testar dom! Flera recensioner kommer också att komma upp på produkter jag har testat klart.
 
Men först ut ur min presshög hittade jag tre lack ur Orlys vår/sommar kollektion Mash Up. Blev lite efter sin tid nu men dom är helt klart värda att visa upp och ska bli spännande att swatcha dom.
Choreographed Chaos, Pretty-Ugly, Sparkling Garbage
Choreographed Chaos
Pretty-Ugly
Sparkling Garbage
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»