Color Club Sparkle and Soar - swatches and review

Namn: Sparkle and Soar, Color Club
Kollektion: Take Wing
Typ av lack: Glass Flake
Lager som krävs för full täckning: 2
Volym: 15ml
Pris: 64kr

Nästa lack från Take Wing kollektionen är Sparkle and Soar. Favoriten ur kollektionen enligt mig, sjukt snygg orange nyans och det är ett underbart färgrikt lack med fin korninga glass flakes som skapar en otroligt fin effekt. Det skiftar så vackert i ljuset och ger ett bra djup. Det är härligt att lacka med och ger en fin skimrig yta och på bilderna har jag inget överlack.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-25 | 12:56:17 |

Ja det här var riktigt snyggt! Den skulle jag verkligen kunna tänka mig. :-)

Svar: Ja jag tycker verkligen mycket om det här! Varmt och somrigt!
Therese Bertheim

My Nail Polish Online                       | http://www.mynailpolishonline.com/ | 2013-01-26 | 08:12:23 |

Väldigt fint! Som Ann-Sofie säger, det är väldigt somrigt :)





»
»
»