China Glaze Riveting - swatches and review

Namn: Riveting, China Glaze
Kollektion: The Hunger Game
Typ av lack: Glass Flake
Lager som krävs för full täckning: 2 lager
Volym: 14ml
Pris: 98kr
 
Nästa ompublicerade swatch inlägget blir Riveting från The Hunger Game kollektionen. En snygg lite neon orange nyans med fint varmt skimmer. Fin yta och härligt att lacka med och ger bra resultat utan synliga penseldrag och bra torktid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michan- Beauty by M                       | http://beautybym.se | 2013-01-14 | 14:43:08 |

- Absolut! Jag har redan lagt in en länk till dig eftersom jag läser din blogg sedan innan :)

Svar: Vad roligt har lagt in en länk till dig också :)
Therese Bertheim

Linda                       | http://nailorama.blogspot.com | 2013-01-15 | 08:19:56 |

Ett av mina absoluta orange favoriter! Såg frågan om länkbyte och jag tittar in i din blogg ibland, så det kan vi absolut göra - men undrar vad du menar med punkten "Jag följer dom bloggar som jag vill läsa via Bloglovin så fråga inte"?

Svar: Haha den är gammal så den följde bara med. Har inte hunnit ändra allt är men till vänster i menyn har jag en länklista som jag kommer att länka andra skönhetsbloggar och nagelbloggar så att mina besökare lättare hittat till er ^^, Jag äskar att hitta nya bloggar och det är det roligaste sättet när man är inne på de bloggar man brukar läsa och kolla deras lister på andras bloggar så nu tänkte jag göra en egen på min blogg. Med punkten "Jag följer dom bloggar som jag vill läsa via Bloglovin så fråga inte" menade jag att jag följer de bloggar jag gillar på bloglovin men utan länkningar så jag kommer fortsätta att följa de bloggar jag gillar men jag kommer samtidigt att länka dom på min blogg! Hoppas det blir lite bättre XD ^^,
Therese Bertheim

Helena                       | http://www.lackycorner.com | 2013-01-18 | 11:42:02 |

Ett av mina absoluta favoritlack.





»
»
»