China Glaze Blue Iguana - swatches and review

Namn: Blue Iguana, China Glaze
Kollektion: Island Escape
Typ av lack: Glass Flake
Lager som krävs för full täckning: 3-4 lager
Volym: 14ml
Pris: 98kr
 
Nästa ompublicerade swatch inlägget blir Blue Iguana från Island Escape kollektionen. Ett väldigt fint blått glass flake lack men med lite dålig täckning så det är rätt skirt och ger ett otroligt fint skimmer. Det är härligt att lacka med och ger en bra hög glansig yta och resultat utan synliga penseldrag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://www.lackycorner.com | 2013-01-18 | 09:28:37 |

Mer lack från Island Escape borde nog införskaffas när otestat listan sjunikt lite.

Svar: Det är en fantastisk kollektion <3 ^^,
Jo det gäller ju att *host* försöka behärska sig när det gäller inköpen. Gjorde ju nyss en lista med alla lack i min samling och jag har verkligen massor att göra innan jag har swatchat klart alla xD Så jag borde inte heller köpa fler nu men det kliar i fingrarna redan nu! XD
Therese Bertheim





»
»
»