Une Glimmer eyes shadow - Review

Une Glimmer Eyes Shadow

Produktens Beskrivning: En krämig, lätt, mineralberikad ögonskugga som ger dina ögon en subtil slöja av glimmer. Innehåller naturligt sheasmör som återfuktar, skyddar och ger näring till din hud och naturligt bivax som är mjukgörande. Finns i 4 fräscha nyanser: guld, silver, koppar och rosa!

 

Min kommentar: Jag har kopparnyansen G16. Det är en väldigt lätt ögonskugga som inte är meningen ska täcka utan bara ge en glittrig slöja. Den är krämig och om man använder den för sig själv så lägger den sig lätt i vecket om man använder för mycket produkt. Kan användas som en glittrig primer då pressad och lös ögonskugga fastnar väldigt bra. Jag tycker att det är en hyfsad ögonskugga med fin effekt och glitter men hållbarheten och kontistensen är inget WOW eller annorlunda. Se länk nedan för swatch bilder.
 
Pris: 119:-
Volym: 1,5 g
Var: Åhlens, eleven.se,
Köpa Igen: Nej
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kajsa                       | http://kajsagoth.blogspot.se/ | 2013-08-08 | 19:27:11 |

Hej! Ville bara säga att jag tycker din blogg är jätte fin. Tänkte höra om du vill följa min blogg på blogkeen? Jag följer givetvis din.Min bloggadress är
kajsagoth.blogspot.se/

MVH Kajsa





»
»
»