Color Club Kiss My French - swatches and review

Jag hoppas att ni inte tröttnar på mina äldre lackbilder då jag har rätt många ovisade och försöker att inte lacka mina nagla just nu då jag går min nagelvårds kur som jag ska berätta mer om snart! :D
 
Namn: Kiss My French, Color Club
Kollektion: ?
Typ av lack: Creme
Lager som krävs för full täckning: 1-2 lager
Volym: 15ml
Pris: 64kr

Tur jag har bivit lite bättre på att städa runt mina nagelband sen dessa bilder togs! Det ser för jäkligt ut måste jag bara säga! Men lacket är riktigt fint och väldigt lättlackat med. Täcker på första lagret men andra lagret ger en bättre fyllning och bättre glans. Torktiden är snabb och jämnar ut sig själv. Super snyggt ljusrosa/vit nyans som passar till sommaren och till alla typer av nail art, toppen att ha i sin samling!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alexandra                       | http://www.tennnails.blogspot.se | 2013-04-27 | 21:32:25 |

Gillar ljusa lack och även detta! Ska bli kul att höra om kuren! Mina naglar hade också behövt lite kärlek.

Svar: Jo jag ska försöka hinna skriva lite om den nu i veckan :) Började med den i torsdags så än är det väldigt nytt men ska verkligen bli spännande att se om produkterna kan hjälpa ^^,
Therese Bertheim

Sara                       | http://sarakrook.blogg.se | 2013-05-03 | 21:55:08 |

Jag har en fråga, när jag använder nagellack tar det knapp en dag sedan så flagnar färgen :/ Har testat ett använda klarlack både före och efter jag satt på färgen även bara efter och före... men inget fungerar!! Hur ska jag göra?! En annan fråga, vet nu något som stärker naglarna?

Svar: Hej, vad har du använt för lack under? Det kan beror på att naglarna inte är helt rena då nagellack inte fäster på olja eller om man just smörjt in sina händer med krämer. Jag håller just nu på att testa trind nail repair och den fungerar riktigt bra med att stärka naglarna och göra dom hårdare. Rekommenderar att du provar den! Den är inte så dyr heller och lätt att få tag på :)
Therese Bertheim

Sara / Prettypolish                       | http://prettypolish.blogg.se | 2013-05-04 | 16:40:10 |

Jättesöt färg! Skulle tänka mig att OPI Which is which? eller OPI pink yet lavender skulle vara jättefint över den! :)

Svar: Ja det tror jag verkligen <3 Måste köpa in dom <3 ^^,
Therese Bertheim





»
»
»