China Glaze Swanky Silk - swatches and review

Namn: Swanky Silk, China Glaze
Kollektion: Bohemian Luster Chrome
Typ av lack: Duokrome
Lager som krävs för full täckning: 2 lager
Volym: 15ml
Pris: 98kr

Nästa lacket ur China Glaze Bohemian Luster Chrome kollektionen är Swanky Silk. Ett duokrom lack som skiftar mellan rosa, guld och grönt. Det är ett riktigt trevligt lack som ger en fin höst känsla men inte någon större favorit faktiskt, vet dock inte varför då det är en cool snygg nyans men inte guldkornet i kollektionen helt enkelt.Formulan är som china glaze vanligen är, toppen med bra torktid. Tydliga penseldrag blir det dock men syns inte lika tydligt som på bilderna.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://www.lackycorner.com | 2012-09-23 | 16:31:47 |

Det här räknade jag med att inte tycka om alls, men blev positivt överraskad. Inte så att jag känner att jag kommer att använda det så där jättemycket, men ändå.

Svar: Faktiskt samma här ^^ Ingen super favorit men helt klart glad att jag köpte det! :D
Therese

Mikxki                       | http://mikxki.blogg.se | 2012-09-23 | 17:22:45 |

Riktigt cool färg!! :)

Svar: Ja det är det verkligen ^^,
Therese





»
»
»