China Glaze Desert Sun - swatches and review


Namn: Desert Sun, China Glaze
Kollektion: On Safari
Typ av lack: Creme
Lager som krävs för full täckning: 2 lager
Volym: 15ml
Pris: 98kr

Nästa lack från On Safari kollektionen är Desert Sun.Ett väldigt fint orange brunt lack som passar perfekt till det mesta. Snyggt sin det är men gör sig fantastiskt bra i nail marbling som ni såg HÄR. Lätt målat och ger ett fantastiskt resultat på naglarna och täcker direkt men jag föredrar att alltid måla två lager. Ett måste i min lacksamling.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://lackycorner.blogspot.com/ | 2012-09-03 | 10:56:07 |

Njae, det här kan jag nog hoppa över.

Anna-Cee                       | http://anna-cee.blogspot.com | 2012-09-03 | 11:39:13 |

Vilken annorlunda färg, men den passar din hudton bra ser det ut som.
Jag har btw fått hem Effaclair Produkterna, tack så jäääättemycket!

Svar: Jo den passar mig bra så jag tycker om den rätt mycket faktiskt! :D Hoppas produkterna passar dig så att du får nytta av dom! ^^,
Therese





»
»
»