Vichy NORMADERM Tri-Activ - Review


Vichy NORMADERM
Ansiktsrengöring med tre användningsområden: 1. Rengöring 2. Skrubb 3. Ansiktsmask
Produktens Beskrivning: Till stora igentäppta porer, oren och fet hud. Lämplig till känslig hud. Tre användningsområden: Rengöring: Reducerar talg och orenheter. Skrubb: Rengör porerna på djupet. Ansiktsmask: Mattgörande och efterlämnar huden klar och fräsch. Efterlämnar huden med en ren och behaglig känsla.

Min kommentar: Den luktar otroligt gott och känslan är riktigt härlig men den är ganska rivig på huden så inget jag kan använda som rengöring morgon och kväll. Visst huden blir mjuk och riktigt ren men jag blir lätt torr och får torrfinnar. Jag brukar använde den som ansiktsmask men även som skrubb när min hud behöver lite extra omtanke men inte så ofta, riktigt ganska bra produkt är det iaf.

Pris: 155:-
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 3/5 ♥
Se fler bilder på Normaderm serien här
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)